活得喜樂

活得喜樂
(腓立比書4:4)
作為神的孩子,你是滿有福氣的。
享受你與神的關係,散發你的喜樂,
這是令人沒法抵擋的吸引力。

好想你每日都笑呢~~ 花花
花花的笑容像小孩 ! 我好中意=)
你要笑多D呀~!

另外,
好想讚弟兄~
你地真係叻呀!
咁辛苦既路都走過了,
下次仲會有咩路難到你地~
欣賞你地既毅力!
同埋你地既互相扶持!
手足情深!


雖然明天考試
但係知道溫左就可以喇~
今晚可以覺覺豬
之後養足精神去旅行!

19之後見~~~

留言

Jennifer說…
我會害羞......
我會害羞......
你要笑多D呀->那你要輸入喜樂因子給我!
明天考試加油!
Elaine說…
OF COURSE ~~
我一定會在你身邊輸入喜樂因子給你!

你記住笑呀~!

熱門文章