喂!我寫blog ar!

應承過大家會寫blog,講左幾世都未寫.....不如update下我屋企依家點la
近排搞grant loan 果時,搵緊媽媽的病歷記錄,見到成抽diagnosis:
Urinary tract infection
Hypothyroidism, in remission
Depressive episode
Depression
Peripheral neuropathy
Systemic lupus erythematosus
Low back pain
Acute stress disorder
Postmenopausal bleeding
Cancer of cervix uteri-exocervis, StageIIIB;history: squamous cell carcinoma, large cell non-keratinizing
Ureteric obstruction
Adjustment Disorder
Moderate depressive episode
媽媽真係好多病痛=='' 佢依家個瘤有7cm大,同個lemon差唔多。
每晚佢都要靠pain killer + 安眠藥至可以訓到4-5hr==
每次見到佢喊,叫痛,我真係唔知可以做 咩好==今晚返到屋企,
爸爸已經返左上大陸,家姐又study緊,好開心今晚同媽媽都傾左陣計。
我問左佢幾條問題,同死亡有關的。我問到佢如果真係要死,
佢會唔會仲有d咩記掛,佢第一時間就答係姐姐嫁唔嫁得出。
佢都會好想見到第時姐姐結婚,見到姐姐同拍左六年拖的賤男分手,
媽媽都好擔心。我同佢講唔洗咁擔心~姐姐好快會受浸~
教會大把好弟兄~做人媽媽最擔心都係仔女的前途好彩我在佢眼中尚算生性,
除左朝早唔洗臉佢會燥我底之外,其他事情都唔洗佢操勞。
佢見到姐姐依家返左教會,性格外變左,佢都安樂左好多。
感謝神!說到爸爸,過往佢地成日都會吵架,媽媽成日會覺得爸爸粗聲粗氣,
唔夠體貼最近媽媽出院,因為療程的影響,佢變得好"炆"成日同爸爸吵架。
但係佢見到爸爸每日照顧佢,一聽到有d咩食物對媽媽有益就即刻買,
佢會覺得好regret佢都叫我要多d關心爸爸。爸爸依家一至五都留係香港。
六日至上返大陸。公司自上6月斷斷續續已經一共拖欠爸爸十幾萬人工 ,
公司今年好可能會清盤,而依家d積蓄只夠屋企用多年幾,爸爸挨幾十年,
唔知得到d咩...爸爸每次落泥都係屋企做家務,真係好辛苦,
我每次返到home都只能幫佢洗下碗。佢為這頭家,真係承受住唔少壓力==

講到lee度,我覺得自己好似局外人,爸爸媽媽真係好錫我。
好多野都係因為唔想我擔心,所以唔話我知。我成日唔係屋企,
自己都會好regret我會覺得我唔懂得去愛自己屋企law
即使我study 果時同佢地講過對唔住我覺得真係好唔夠==

感激大家,係lee 個ministry裡,感受到好多愛,
lee d 愛我係其他地方都係末感受過的。但係講到愛人,
我自己真係唔係好識,我自細媽爸從來都無咩灌輸過情感教育比我,
所以好唔識表達somehow 我對神都有同樣感覺,
我唔係好識點樣去對神表達愛,但係我知佢好愛我。
這種關係,我感到有d單向。
有次向heymans說出有關的疑問 到底咩係愛
之後就一齊睇可林多前書

13:4 愛 是 恆 久 忍 耐 、 又 有 恩 慈 . 愛 是 不 嫉 妒 . 愛 是 不 自 誇 . 不 張 狂 .
13:5 不 作 害 羞 的 事 . 不 求 自 己 的 益 處 . 不 輕 易 發 怒 . 不 計 算 人 的 惡 .
13:6 不 喜 歡 不 義 . 只 喜 歡 真 理 .
13:7 凡 事 包 容 . 凡 事 相 信 . 凡 事 盼 望 . 凡 事 忍 耐 。

佢反問我裡面有d咩算係屬於情感,其實這裡都是一堆行為。如果做到以上的事情,己經可能算係愛
大家可能覺得我比到好多快樂大家。我問我自己,我對住你地可以令到大家咁開心,點解對住home唔可以呢?

所以我依家成長的目標係:盡力去愛我屋企人 .\/.

我家的situation比較複雜,未能盡錄,有興趣可以同我多d fellowship!

除左寫blog我仲係張麻雀紙話要打電話比大家傾計,打左幾次之後就已經撻左皮,
我泥緊會努力架la!等我電話ar

留言

Unknown說…
Ronald:
謝謝你願意分享,更開心看到你告訴我們你心裡的一切,能夠感受到你的不容易.從你家裡,除了看到挑戰之外,也看到關係中一絲絲的"甜".我相信神的大能,也一直在你家裡彰顯. 在困難的時候,最珍貴的還是"家人"走在一起,不在乎做什麼,而是一份"甘苦與共"的經歷.我會繼續為你們家禱告,祈禱他的旨意可以在你家行出來! 我們也很愛妳,一定全力支持你,為你禱告!!!!!
Bowie說…
Ronald: 我被你的分享感動了.....我感受到你的字裡行間充滿了對媽媽,爸爸,家姐,弟兄姐妹的的愛.雖然你要繼續學習如何將你心裡的愛表達出來,但是我看到你的愛一直鼓勵着你身邊的人: 你愛神的心鼓勵着GiGi,你愛關係的心鼓勵了很多弟兄姐妹(還記得小明坐火車嗎? :)),你愛成長的心安慰了幫你看聖經的人......你已經很awesome了,在如此大的風浪中你仍然對神充滿信任! 現在的磨鍊就當作是神給你小小的試煉吧, 你一定在當中得到更多神的祝福!!
Bowie

熱門文章