大家好~ 今晚的HC幾開心~
其一,Bible Bowl有些問題我都識 (只限有些)
其次我真的很欣賞大家,好以大家為豪呢^^(成績都係其次)
Ps. 呀亨,你出題目真的好勁,好多都中~ ^^

呢個晚上,回到家諗到d 嘢~
其實好難得諗到嘢,所以真的要好好記底~

事實整個3月都覺得麻麻~
雖說因為天氣而影響情緒實在有d低能~
但事實我卻是這樣了~
整個3月都天陰陰,又好忙於final project,所以我總是提不起勁~
當要理不同的事時……
心裡就不其然響起: “ 我好忙la,我好多晚無瞓la,
我理自己的事都來不及la~我唔夠瞓,心情自然麻麻的,
自然咩都其實有理由可以唔多理lor~”
(ps.這是100%未sutdy前的自己)
然後,有時我就讓自己心情麻麻,讓自己咩都唔多上心~

及至前排當不同的中學同學面對著不同的事:
有一個的爸爸過身了~
有兩個讀書,感情等壓力都能其情緒極大問題~
有一個失業了極久都找不到工~
有一個過外國讀書了卻各方面亦面對很差的~
他們各人的心情都好差~

而我亦因為他們要面對的/因為他們的唔開心 因而感覺麻麻~
亦感覺到自己就好像回到未study前的自己一樣~
當自己忙時,累時,就專故自己~
自己所謂愛他們又有幾多呢~
如果我及早知道他們多D,關心他們多D, 他們的心情亦可能會好D~

另一方面,我又覺得我地都大了~
正因為我地都大了所以就要面對呢d唔同ge問題~
以前我地細個時都唔使面對呢D ge~
然後,我就好唔想大個,好唔想D時間咁快~
再加上天氣仍是陰天,毛毛雨天,再陰天,再毛毛雨天~
所以,我的心情又再麻麻,又又再麻麻落去~

到了今日,突然覺得我那些所謂”影響心情的事”對比很多人,算得上什麼~
我諗到sonia要面對屋企~
看到 Ronald (not Donald)要面對媽媽生病~
看到 venus 要面對車程遠/貴, 媽媽的壓力~
看到 florance’BT 忙到不得了~
看到 joey 勁忙學校,勁多晚又要跳舞~
等等~

我突然覺得自己眼中一直把自己放得太大了~
我的需要對比別人的需要實在太微不足道了~
亦完全覺得自己無理由係到心情麻麻lor~

今日我睇了那圖禮儀師の奏鳴曲~
主角係做死人化妝之類~
他細個時爸爸就拋棄了他和他媽媽~
結局就是主角幫其爸爸死人化妝之類~

睇到最後,我覺得他爸爸的生命其實真係無咩意義~
死後留底的只係一個皮箱~
佢係愛佢ge 仔,但佢行動上卻沒做過咩,甚至沒有試過搵返個仔~
而且到佢死時,其實都唔會估到係主角幫他處理身後事~
咁他死時應該都有D遺憾~

睇完我真係好覺得活係呢個世界無愛其實真係無咩意義lor~
唔止愛la,亦包括因為愛而做一D 事~



最後我係到諗,我真係好想好好愛的身邊ge 人lor~
(呢句應該係我成篇ge主旨^^)

就係咁,好想share我諗到ge o野俾你地聽  ~

Ps.但其實我呢幾日都幾開心ge~
雖然term break頭幾天仍勁忙,但呢幾日都可以抖下~
另外,雖然我都覺得好無聊,但我真係好鐘意玩
facebook’s pet society n restaurant city~
當買入面ge衫,傢具, 真係帶俾我無比ge快樂~


星期一就係我term 3 第一日返學la~
之不過我覺得夏天好快就黎ga la~
所以諗起都好興奮~ 而且即使再忙都應該比凍時精神D ge ~


3月我(思緒上)實有過得太頹廢了, 但我相信4月會轉好~ ^^


雪ming~

留言

熱門文章