A. P. Gouthey 1466~

“The best training any parent can give a child is to train the child to train himself.”
今天買了人生第一個籃球,明天第一次認真學籃球,Long話:"三十歲先來學打波,個感覺就好似撒拉成百歲人來生仔咁",Heymans話:"我地會有隊衫,還掂我一件籃球衫都無",Florance話:"你地會唔會打底呀?",Joey話:"我地女仔要練人疊人"

楊修《答臨淄侯箋》:“觀者駭視而拭目,聽者傾首而竦耳。”
我說:"拭目以待...."

留言

Unknown說…
幹嘛引我說過的話!!!!! >.< 那是笑話!與內容無關
Sai說…
You all rock la~~~~~ We girls can be the cheering team la~~~~
longlong說…
件衫要型ddddd! 不如就英格蘭波衫.
希望姊妹有人扮北極熊做我們的吉祥物.
啦啦隊最好有前後胸翻, 令人嘆為觀止.
我們要練成邪派武功,挑釁對方反規, 然後射罸球戰勝他們. 哈哈哈.
Sai說…
Polar bear does frighten them..good strategy......
suet ming說…
弟兄們,我覺得你地真係好好好 awesome 呢!
到時我會好俾心機叫加油的~

熱門文章