Childhood songs - by sai

Just wanna share this song with all of you. One of my favorite songs when I was really really young.

小時候 作曲:顧家輝填詞:鄭國江主唱:兒童合唱
小小的宇宙 歡欣的宇宙蹦蹦跳 哈哈笑是我小時候
小小的宇宙 天真的宇宙真的我 真的你唔係小木偶
愛動腦筋 活潑天真凡事好發問 踢波跑步打千秋 不知天高地厚
小小的宇宙 繽紛的宇宙像地球 天天轉奇妙是不斷有

Heard this song tonight. Recalled a lot of childhood memories.

Couldnt go back in time. But all the memories and good times do give me strength.

留言

Daisy說…
我都好鐘意呢首歌
我返工果度時不時有學員唱俾我地聽,好開心 =]
Chris Kwok說…
小時候常唱著這歌,

大了一點的時候曾覺得這歌有點幼稚..

再大一點的時候才懷念那份簡單的美好。
Unknown說…
同樣的曲子, 現在唱起來, 心里也有另一番的味道! it's sweet~

熱門文章