笑~ 雪ming

8-9-2008 Mon

大家好~ 我今日瞓到日上三竿~

醒o左之後我就在笑~

因為昨天我地 dgroup時提到 ar sai會讀書~

之後我就係到諗 ar sai上堂的樣子應該好好笑~

應該會有時時恰眼瞓~

枱底就會有勁多零食~

個老師的表情有些樣衰ge時候~

就在係到笑,應該仲要係大笑~

之後旁邊的同學應該就會這樣的 ~


當我諗到這些就覺得勁好笑了~

ar sai ar sai,不是笑你的,我有時都是這樣la~ haha
我覺得如果可以同你一起上堂應該勁開心~

另外,我諗到 bowie,florance n tina做老師的樣子~

我又覺得好攪笑了~ haha~


其實我覺得我一朝早就係到諗呢d都好無聊~

haha~

留言

Sai說…
Suet Ming~~~~
Thanks for retaining a place and corner in your mind~~~~~~
And definitely, absolutely, certainly I'm a very serious student, concentrating well in class la~~~~~~~~~~~~~~
Unknown說…
suet ming,

我們平時的行為確實是有點低B, 無聊. 但千萬不要以為我們在學校也會這樣喔!!! .\ /.
哈哈, 我們也是很專業的^+++^

熱門文章