出 single By Daisy


Dear all,

hihi,sorry ah,遲左幾日!!!! 哈,我唔諗住係度打dragon trip ge野呀,想知就直接問我啦 =)
返左黎香港一個禮拜有多,同左好多人 spend time/ Fellowship
E.g. central teens Mary, Roxana(michael's mum), Suetming, Sonia, Railway Andy, NT campus Anson, NT campus Jack, IU Cathrine, Railway Cassy (Joey's ex-dicipler) + 2次中學同學聚會
今天又同sai+IU single Mary 吃飯 ^^
黎緊仲會同唔同人走埋一齊...

其實挺累。但我覺得超值的。
因為遲d出黎做野就好難有咁多時間同咁多frd約出黎玩ga la =[
係啦,我諗黎緊個sem我會出single。
hmmm...我又唔係好驚好驚...(可能未識驚住...我向來都係後知後覺)
而家主要考慮緊究竟我返central single (idy bt)定join mary bt去build樹仁
我覺得sai+joey+mary講得好岩...我去邊都一定會有我可以成長同埋serve的地方
*呢2個禮拜要做決定...呼

另外,我覺得搵工好煩...(searching)
我想搵福利機構的工作...但工資好低,我怕support唔到屋企。
其實我希望爸爸黎緊可以退休,好想可以愛佢多d...
有幾樣野希望大家可以幫我pray :
1. 妹妹應該下星期會ask for count cost...pray for佢有baptism的信念
2. 媽媽身體唔好...pray for佢肯去睇醫生
3. 自己貧血...pray for快d好返,唔洗成日覺得暈

thz =]

Love,
Siu Fa
ps
原來 Ken是我在space的同班同學
原來我是 Anson Yr 1 OCamp 的 Helper
原來Candy是我小學best frd的好朋友 *世界真細小* ^^

留言

Sinnerpig說…
我都開始要搵工la!~ lets pray for each other. My request:

1. 地方在HKU和灣仔間

2. 合理的working hour for me to serve the campus ministry

3. good for career development (becoz i dont really know "HOW" is good)
Sai說…
Surely you'll be in my prayer!!!
Take care ~~ eat more beef + green leafy veggie. That may help you!!! And enough rest~~~

熱門文章