大家你地好呀!我同小花同Ani ta依家在X南!
想同大家說聲我地依家好好呢

即使是前兩天24小時的火車時間都HO HO\\
係車入面只是不停睡,食,玩,傾,呆,畫畫!
當一邊畫著,一邊望出window時!
我那一刻突在諗呢D咪係我前排不停趕功課時夢寐姒“X的日子\
因此我覺神對我真的好好!

之後酒店都是好好
而每個弟兄姊妹亦是十萬個好!
不同的 class 又是好好好好好!!!

因此之前要擔心的我覺得都是想太多了
來緊要想的反而是要想下如果give,服侍到更多!

係啦沒什麼了,只是想向大家報告一下近況!


SONIA 你這天好嗎? MISS U !!
你都ng 使再擔心個trip 呢,因為所有都真的好好!!

BYEBYE!!



Suet ming

留言

熱門文章