雪ming~

1/7

大家好,久違了 campusblog呢, 對不起 ~

um.... 睇到上一篇小花打的o野,有些感動呢~ haha~
事實前排真的有些唔開心~
但唔係因為功課太多 (其實有時開夜的過程中,我都幾enjoy的)
只是因為太多 appointment 撞埋晒一起,太令人覺煩了 !!
haha~ 但是前兩天巳經沒甚麼事~

今日我覺得幾開心呢~
今日到下午竟然出太陽~
睇見藍天白雲,真係開心到想吹口哨~
但是我唔識吹,同時女仔吹口哨呢樣o野應該就有些不雅~

另外,有聽過我說的應知我呢排迷上 lomo相~
今天我拎返了之前拎了去曬的相~
真的令我極興奮, 晴天就是最好的攝影對象~
而令我興奮的是,其實我一向是個影相既差又手震的人~
連我這樣的都可以影到一些靚的相,係咪令人實在興奮呢~
ar sai ar sai 你之前說幫你影相的 , 搵一天我們去影呀!! haha~








仲有仲有, 我做了很久的independent final project 終於今晚都set up 埋了~
雖然星期三早上仲要整多少少,但今日望住個art work 真係好有滿足感~
至於有另一份功課短片前兩天都交了~
haha~ 雖然對比 Kenneth那些當然差很多~
而且亦因時間關係,係聲音上很差,而咩effect亦無加~
但我真的很喜歡段片,學個同學咁講,做完份功課真係好似生o左個仔~
就算個仔好唔好,都真的好有感情係入面~




其實之前對於去dragon trip是有信念的~
但幾個聚會後,卻變得好似有些壓力,而且覺自己的要成長實在太多~
而且同 sonia又唔同時期去,唔可以同房~
再之後更聽到什麼搭車辛苦,什麼清晨行山默想,
什麼室內歷奇訓練 就更加想死~
但感激很多,我真的有一個好好的 BT~
謝謝 sai n joey 的兩個好好的 D group ~
謝謝 小花的 support(另外你太多東西令我欣賞了) , 謝謝 sonia 的接納~
另外亦謝謝 anita同一組, 坦白說同你一組我真的有無限的安全感~
你做事真的 全面 , 穩妥 , 細心 , 完善~

其實一開始我想到要去 dragon trip 時~
唔知點解就想到 : 到了要走時一定會好唔捨得個 trip完~
而且完o左自己應會著好多, fire up 好多, 使命感亦多很多~
另外希望都會成長 ,改變了少少~
但是我又覺得係個 trip中途應該會有半夜偷喊的時候~
可能因為覺辛苦,可能因為覺得自己太差~

之前 joey 叫我們搵一段係 trip 時 support 自己的經文~
我搵了這段呢: “我 知 道 怎 樣 處 卑 賤 、 也 知 道 怎 樣 處 豐 富 、 或 飽 足 、 或 飢 餓 、 或 有 餘 、 或 缺 乏 、 隨 事 隨 在 、 我 都 得 了 秘 訣 。我 靠 著 那 加 給 我 力 量 的 、 凡 事 都 能 作 。” 腓立 4:12-13
我覺得無論開心唔開心的最緊要係同神一起行的就最重要~
咁樣有神,開心就更開心,難行的則可依靠~
而且這些開心與不開心都是因神而有和與神同行~
所以我選了這段經文~ ^^

um.... 我返多幾日學就放假了~
這是我一直好期待的~
但這幾天我班同學開始唔捨得大家~
um.... 我覺得自己都有些唔捨得他們~
到了出年大家就分成3班唔同的班別~

今日有2個同學跟我說 :
如果我唔說, 她們都唔覺我是基督徒~
我問點解 , 她們說因為打扮, 因為我常說"食屎"~
之後我心裡唔開心了幾個鐘~
但之後又再沒什麼, 因為我覺得好像提醒返自己咁~
打扮我應唔會改的了 !!!
但粗俗話我會說少些~~~~
而且要愛更多, 時時注意自己有否作基督的樣式~
因為我唔想再有 "影衰"教會的感覺~
再者如果係因為我而令到人沒接受神,簡直害人不淺~
更重要的是,我真的很想很想 art center入面有人可成為弟兄姊妹~

大家,我仲有 2份功課就完晒la~ hahaha~
我最初以為今晚唔使開夜,結果原來都是要開~
hahaha~ bowie, 希望明天唔會有人查我身分證la~
亦希望打飛碟唔會暈倒~

ps.謝謝今天 師傅的電話問候~
ps.謝謝folrance幫訂機票~
當今早收線時我在想,其實你的聲音都很溫柔~ haha~
ps.謝謝 lsa 前兩天的 sms~
ps.謝謝 kenneth之前的排版示範~
haha~但所有看過的同學都說了句 "痴線"
他們說如果我交了,一定 fail~
因為ar sir 一定知道我無可能做得出這些~
ps. heymans,唔知你身體好返未~ 保重呢~
ps.呀sai,今天我食了你昨天說的金鳳~
我和同學們都稱它的常餐為幸福餐~
因為一啖牛油後你會有幸福的感覺~
但只宜久不久幸福一次,因為實會太肥~
ps. 呀~仲有大家,我今天 AL成績都是唔合格~
但是放心,雖然我應該唔會再考~
但我都溫的了,因為我知eng對於art來說都很重要~
而且就算我唔溫,我爸爸都唔俾我唔溫la~

我返去做功課了~ ^^
知唔知頭先我地全班 8成人一起傾 msn~
開學第 2 天時我們就是咁各認識大家~
很多沒咁樣,真開心~

留言

Sinnerpig說…
haha, Suetming, actually your video is very good la! much professional than my first video: 津城夢. I enjoys your video very much.

another thing is that, "生仔" is really a very good description for these design works. Happy to see you share your work with us.
Sinnerpig說…
forgot to say, the photo is great, 好有feel!

add oil in the dragon trip.
Sai說…
Suet Ming, I've been longing to take photo with you!!!!!!! Your photo looks soooo..stylish....that may capture the best of me la~~~~~~~

熱門文章