擁抱行動 By Daisy

今日去左旺角幫忙擺檔!!! ~> 擁抱行動!!!
雖然超級口乾+累,但真係好值得好enjoyed個過程!!!
個陣容好強勁!!! n個xian,teens,campus,single,married。數唔曬!!
見到大家都好落力去邀請路人停低寫信......好團結,好一家人一齊fight的感覺!!

最感動的是很多很多路人都願意停低寫信,even唔係好識書寫的都願意停下來,去學寫!!!
寫完仲要自己行去文具店買筆買信紙...但佢地全都好樂意咁做!!!!!
見到佢地真係好想出一份力去關心四川的小朋友!!!!

印象深刻的是一個小五女生,她說不懂寫,然後我坐在她旁教她寫,陪她寫...而她媽媽和弟弟一直企係度等佢...真係好感動!!!我諗佢地寫左over半個鐘...

又有一對母女,跟我聊了很久,她們不停說自己不懂寫不懂寫,但...最後她倆企街度寫左好耐好耐... 後來,那個媽媽說 : 做到幾多就做幾多啦。(她怕自己字體不好,要求重寫一張)

而最印象深刻的可算是一個迎面衝來的女人...
我才剛開口想邀請她...她很不耐煩對我說了句 : 好煩呀... 然後兜路走。
其實我果一刻呆左...
隔左幾秒,佢返轉頭問我 : 你呢個係咩黎架?!
好彩俾得切反應~
之後佢都想寫返幾隻字俾d小朋友。=]

還有很多反應好好的人...

望住個行李箱越來越滿,真係好感動...

見到唔同ge弟兄姐妹果份愛心 vs 路旁推銷員"工作的心"
我好proud of大家
他們為自己的工作而推銷
我們為人的生命而努力

加油

如果有朝一日呢d小朋友可以成為xian
我諗可以好glorify到神
因為只有kingdom才有這份愛

ps 我其中一個好朋友都有寫信並托我轉交...so encouraging!!!

留言

Anita說…
^__^thanks for your sharing, although i did not go that day, i can almost see/feel the situation in front of my eyes!! such encouraging news !! 「中國!加油!四川!加油!」

熱門文章