Today is THE day !!!! by Anita

To my dearest family,

我提早左幾日寫blog....因為我諗我正日應該會好忙... :p

今日第一日考試,極度驚慌....~>__<~
因為臨入考場前五秒先發現原來我調轉左上下晝要考既野....
嗚...嗚...超驚...即刻要坐低祈禱十次 !!!!
好彩都算過得去啦....考完就唔諗佢lu..
中午同左winifred一齊食飯...
好開心可以同佢分享到自己當xian的喜悅!! ^____^
如果係神要我眼花花睇錯考試時間...
令我中午唔駛溫書,而可以同winifred share自己既信念既話,
都算幾抵呀!!

另外,好想好想同你地分享share faith既好消息!!!
其實考完試之後,極度疲倦,好掙扎去share faith
但係每當我好軟弱,掙扎要唔要去付出或行多一里路既時候,
神既恩典係會更顯多!!
今日,企係桂華山山腳既漁夫有接近十五人....
一字横排係人地學校前門既氣勢...哇...簡直係非筆墨所能形容啦!!
好開心神鼓勵自己好多...
由掙扎去唔去share faith變到可以開齋,set up到一個女仔既study,
仲要係佢想入hku food & nutrition!! 即時約咗佢下個禮拜study...
ohhhh....神呀!! you must be the best person in my life!!
Single既弟兄姊妹都好被學生們既好反應鼓勵!!
佢地都約到幾個appointment,佢地面上既笑容真係好靚!!
就快到離開既時候,開始落雨,但大家興致不改,
甚至有弟兄姊妹為對方拎住把遮,
幫做緊問卷既人擋雨。
這一天,我們至少約了四個appointments!!!
完左我地仲一齊去咗食飯,非常開心!

love from anita

留言

Daisy說…
謝謝你的分享!!!
share faith真係好開心!!

熱門文章