雪ming

我記得 唔記得o左邊個講過 :

當你好想成長一樣o野時......
你一直好安定平穩係好難成長到的......
然後你就會覺得咁難成長 ga......

當有好難 ge 事或時候來到時......
你又會埋怨神,點解要咁對我喎......
點解要俾d咁難 ge o野我......

但當你挨完,挨得到而又過o左後......
你就會發覺你想自己成長 ge 那樣o野竟然成長o左......

然後,你就會 :
哦!原來神 ge 安排係咁奇妙 ge......
祂特登安排d難事,令我可以成長到......
然後就會很覺得神真係好好呀!!

係之前,我曾經決定過要全心全意愛一個人......

這幾天,我覺得現在就好似那唔記得是誰的人形容的那好難ge時候~

我都有 dd諗過, 神ar,點解會咁ga ??
但只是諗o左一日......
因為我突然記返起唔記得是誰的那個人說過上面的話.....

雖然有似有d過份自信,
hahaha , 但我覺得有一日:
我會做到,全心全意愛呢個人的~ ^^

留言

Sai說…
You always have good memory~~~~~ Support you always!

熱門文章