好期待Dragon trip By Daisy

昨天BT QT JOEY講起 dragon trip,好期待呀。
但當聽到未必個個都去的時候,心入邊沉左。
其實真係好想全部人都可以去到,但。。。
點都好,希望大家都可以好同心啦!!!
呢個暑假齊齊努力!!!! 希望有BAPTISM!!

btw, 想share少少近排諗o既野。
弟弟bap了後,我突然諗起之前同亦生fellowship的對話...
我記得我果陣講過...if屋企有多一個xian,我會想去中國mission team。
我憑甚麼?? 神ans左自己prayer,但我應該點回應??
對於前面的路,我覺得有點迷茫。

留言

Sai說…
Hi Siu Fa,
You may get "frightened" how God works amazingly in you life. That's great, isn't it?
Don't panic, just get yourself ready for God's mission. That's all we can do at this moment of life.
Daisy說…
Sai..!!
我諗我之後要搵你spend time啦!!

熱門文章