在City Campus Sharing by Heymans

今日同大家傾完presentation就去了City U 幫手在他們的一個campus馬車日function 度 share my conversion story, 今次share嗰D應該連大家都未必聽過。上面張想令我記起好耐無見的refreshment (haha...係我話唔洗整的)。
今晚去sharing其實鼓勵左我自己好多,因為眼見大家都好唔容易,大家都出盡法寶為左建立campus. 現實需要我們面對,夢想需要我們堅持,信心需要我們持守。Never lose heart 呢三個字都聽左好多次,我點理解都需要我去決定。
希望同大家一齊繼續夢想,繼續建立Kingdom of God!!!

留言

Sai說…
Yup, let's rock!
Don't envy. I can make refreshment if you want...
My best dish and my final year project -
PUMPKIN CAKE :D

熱門文章