有點累 By Daisy

今天早上很早起床陪媽媽到街市買送。其實未訓醒,哈哈。
應該有一年ge時間沒陪媽媽到街市啦,1來沒有時間,2來我不喜歡到街市。=p
除了濕漉漉外,感覺還好呢。可以揀我想食ge野嘛+可以分擔下d"送"ge重量,哈哈。
好想俾多d時間同屋企人1齊。

btw,我這兩個月一直都病呢,已經看了七次醫生。
有說感冒有說氣咳有說腎虛,我自己也弄不清。
就是經常沒精神啦。
今天到了化驗所照肺,tue覆診。應該沒事吧。

另外,好想係度感激joey呀。
你真係好好,好清晰好清醒,
always問得我好deep,問到我沒話說,諗唔到,無諗過。
always令我諗起神好多,諗起我同神ge關係,諗起佢ge計劃,佢ge training。
好多我無諗過ge野,你都幫我理清。你真係好好!!!
俾心機!!! 但都要take care!!!! ^^

p.s.
我下星期一in city的social science-criminology呀。
零準備,好緊張。plz pray for me。

小花字

留言

熱門文章