< 林前 10 :13 > By Daisy

< 林前 10 :13 >
你 們 所 遇 見 的 試 探 , 無 非 是 人 所 能 受 的 。 神 是 信 實 的 , 必 不 叫 你 們 受 試 探 過 於 所 能 受 的 。 在 受 試 探 的 時 候 , 總 要 給 你 們 開 一 條 出 路 , 叫 你 們 能 忍 受 得 住 。

前幾天在晨晨家看到的經文 !!! 其實這是自己很喜歡的一段經文,好開心見到呢段經文之出處 !!! 以前charlotte成日拎呢段經文鼓勵我 !! 它陪伴我過了很多難的日子,無論是功課上與人之衝突亦或是爸媽入院。每次想起這句,我都會覺得好有力量。

我的信念是 : 如果你 take 唔起,神一定會出手,唔會俾你去死的。昨天巧遇舊校的好朋友,跟她分享學校的生活,講起自己去年做中文project時遇到的難處。其實諗返起,如果當初唔係有呢個信念,我諗我會辛苦幾倍,亦都未必敢與人作對,fight for真理。

希望呢段經文都可以鼓勵到大家!!!

btw,四月份好可怕,好多野做...
projects+presentations+essays+tests+quizs
好頭痛!!!大家齊齊俾心機!!!!!!!!!!!!!!!!!

上星期又跟joey談起dragon trip,好期待呢!!!! ^_____^

留言

Sinnerpig說…
加油呀!大家一齊涯la!

我都好鍾意LEE段經文, THANKS FOR SHARING.
Sai說…
Siu Fa..thx for sharing!!!
Btw, who is "we are..."?
Sinnerpig說…
we are is.... Kenneth
Sinnerpig說…
it is something like I AM...who i am...hohoho

some technical problem yesterday
Isabella說…
Siu Fa,

Add oil, Siu Fa.
I am also busy in April and look forward to the dragon trip as well!! Hope that we will be in this together.

Isa

熱門文章