yanyan's news

yo,, 小妹我終於出現na' 哈哈 XP"
大家久候luu' 唔好意思'
琴晚同韓國姊妹食飯! 好開心呀.
我地在銅鑼灣食完飯之後就行去跑馬地;
上左佢屋企坐坐
listening to classical music and chat.
好正; COOL XD
下次會落街圍住跑馬地散步呢
相信會好浪漫*
佢邀請我去訓1晚
哈哈, 其實我勁開心' 好想答應佢
只怕媽媽話我呀' 不了.
無論如何, 遲下我1定會去訓架
哈哈哈. 大把機會 =P

我大個左1定要住跑馬地 <3>

留言

Sinnerpig說…
Hi! how are you? Leave very early wor! Let you see the photos of our excellent and excited wildcamp later. Also, appreciate your fast action to post your news. I've been to Korea sister's home also, that's really a nice time to spend time.
Daisy說…
點解要住跑馬地??
Sai說…
Haha...siu fa..good question!
Anyway happy valley is a good place :D

熱門文章