Misson Impossible---by Tata

各位觀眾, 好耐冇見喇!
小女子最近忙碌非常,趁現在可以偷得浮生半日閒,趕快還債。

話說本人上幾個禮拜心情異常低落,
不但情緒起伏既altitude超大,仲想接埋避世tim。

但係好感激有好好既祈禱時間,令到自己慢慢overcome
亦都好感激師傅上次跟我在florance媽媽的大床上的dp time,
令自己清晰番好多,亦都被佢鼓勵同motivate自己好多!

而上個星期都有幾次機會可以將學到既野practise out
特別係上龍虎山之旅,當中唔單只見得到朋友仔對關係好有反應,
更加頓悟到同人做朋友要去享受當中的交流,
慢慢揣摩同人做朋友與同人study中間既平衡點(主要係令自己唔好變咗心理不平衡..哈哈.)...唔好俾insider/outsider既boundary阻住自己去同其他人建立deep relationships (唔...呢句有d深奧...唔明白既人請跟我飛老鼠)...

每次講到要同身邊既人做朋友,全心全意去愛一個人,
或者係用更多既情感去建立關係,
我都覺得呢個可能係世界上最難既事........."MISSION IMPOSSIBLE"!!!
但係每當去到呢D位,而我又好想好想有改變既時候,神都會幫自己突破。
而呢D突破會係o係Xian life入面最memorable,最激勵自己繼續行前既moments。

記得有次d-group bowie share左以下呢段經文俾我地,而家每次去到好難既時候,信心低落既時候,唔相信可以改變既時候,呢段經文都會安慰我,鼓勵我唔好放棄,因為耶穌已經勝了世界,而佢從來都冇放棄過自己。

《約翰一書5:3-5》
「我們遵守神的誡命、這就是愛他了。並且他的誡命不是難守的。因為凡從神生的、就勝過世界。使我們勝了世界的、就是我們的信心。勝過世界的是誰呢,不是那信耶穌是神兒子的麼。」

呢個就係我親身經歷神點樣將Impossible既事變為Possible..(It is possible!!!)既故事...你既"MISSION IMPOSSIBLE"又係D咩呢?

Love,
anita

留言

suet ming說…
Hey~ add oil ar~ ^^
好欣賞你好想去改變的心~ ^^
Sai說…
Appreciate your heart!!
Keep it up!! All of us are standing by your side and 我們都是這樣長大的~~~~
Bowie說…
Ta Ta,
Love you and always appreciate your heart that willing to change. ''Nothing is impossible by God'', right?
Isabella說…
Anita,

Really awesome that you are so determined to change. I am sure that you can be great friend with Winniefred.
God is really very encouraging when we make decision to change.

熱門文章