向有耶穌影子的弟兄致敬!!!by Tata

......首先.......我要o係度同各位講聲對唔住......
原本我應該係24號寫blog....但係當天出camp後,
發覺我既身體已經完全唔係屬於自己咁...
結果拖到而家先寫.....
再加上最近比較忙.....所以好耐冇send message提大家寫blog...
但係好欣賞大家都好支持個blog...冇人提都會按時上黎報到....
實在令我老懷安慰(咳....咳...)...對你地有萬二分既欣賞!!


^____________^ 另外,好想藉呢個機會感激pair-up HEYMANS !!!

話說有一班人每個禮拜都會開campus meeting...
咁其中一次既meeting就係輪到我同heymans去present有關kingdom lifestyle既信念...
而當我同heymans有一次傾完個presentation既時候...
佢突然問我當晚會唔會去一個appointment...係去食消夜...
但係當晚仲有一個d-group要開...開完最早都已經係十點....
而我又已經係筋疲力盡....極度想d-group完左就即刻返屋企大覺瞓...
所以我「二話不說」就話:「唔去喇!」....
但係佢竟然之後三番四次咁鼓勵我去.....
所以我o係佢大力鼓勵下就答應去呢個appointment
(最後因為call唔到個朋友,所以都係返o左屋企)
但係當時我就覺得非常非常奇怪....
平時Heymans是非常gentle的, 說了一次便不會再「糾纏」落去...
點解今次會咁緊張?!
謎底終於o係present當日揭開....
meeting wrap up 既時候,
heymans引用呢次我最終願意額外付出既事例去肯定同欣賞自己好多...
o係o個一刻,我忽然感到非常感動!
原來heymans早o係幾個禮拜前就好desperately 去find a way想鼓勵我同埋幫我成長!
原來呢種就係真正既kingdom lifestyle...
會比當時人更緊張佢既屬靈生命....
會用盡所有方法去建立對方,
會因為好愛對方而願意take a risk 去面對甚至係去製造衝突.....
That's what Jesus would do for me!!!!

^___^ 好感激...好感動...好被你對campus既愛INSPIRE....
真係好感激我o地當中有你 !

Love in Christ,
anita

留言

Daisy說…
TATA..你每一次的SHARING都好INSPIRING!!!你成長左好多!!!你以前會好早訓!!!晚上是很難找到你的!
但而家你會去去唔同GE APPOINTMENT..EVEN晚上的APPOINTMENT!!我知道對你黎講係挑戰GA~但你都會去做!AWESOME呀!!!!!!!繼續努力!!!FIGHTING!!
Andy說…
初來報到!

除左要欣賞tata 之外,我覺得我要學heymans 好多好多,要把握唔同的機會,用唔同的方法鼓勵人!
其實我只係識叫人「俾心機」架咋!
heymans 得閒醒多幾招黎ar
love in christ
Andy(Railway)

熱門文章