對不起!!! by Daisy

對不起!!!我忘了日期...
忘了昨天是12號
忘了前天是11號
這幾天我彷彿沒有了日期的觀念
我錯失了BU交ADDITIONAL INFO的日子...><"
一間要上去...呼...攪NON-JUPAS真係好麻煩

唔知打咩好 ~____~
講下我琴晚"排戲"的情況吧(其中一樣中文功課)
完左HC過去旺角...
一去度就迷路了...最後等朋友來找我...12點幾先安頓下來
第一個活動...係去左H&M = ="
第二個活動...吃吃吃 ... 超難食!!! 但個環境好舒服
第三個活動...排戲...大家都好認真!!真好 ^____^
第四個活動...睇西西套戲...唔係好敢睇~她的蒼白令人害怕
搭超快的小巴雖然有D驚但竟有快感...哈哈

明天中文PRESENTATION(the biggest task for this sem.), 好多野未做...plz pray for me =]
我知道大家都很忙!!!俾心機呀!!!!!! ^_______^

留言

熱門文章