蝦餃燒賣腸粉....Bowie

剛剛同完Rechal Study Bible,好疲倦~~
她今日看Sin,還好. 佢很用腦,但攞唔到個心出來認識神,所以兜兜轉轉用左好耐都未找到同神的關係. 需要大家pray for 佢"攞到個心對神".
由於個腦同對眼都"休眠"緊,所以以下都係一D零零碎碎,無組織的感想:
係中學: 今日第一次"的起心肝"係學校祈禱而唔會等到放學先祈禱. 好寫意~~望住D學生,望下個天,祈禱真係好愉快的事~~
上堂: 今日教<<天淨沙>>,即係咩野"......小橋流水人家.....斷腸人在天涯".把鬼!一教到"斷腸人",班人咁笑,話係"十二指腸"~~幾Cute!
落堂: d學生攞住本中文書同我講:"Miss~~",原來有個男仔將<<天淨沙>>改成: "蝦餃燒賣腸粉......糯米雞叉燒包".....無聊~但好好笑~
係Office: 數數下,我仲有180本薄未改,癡線! 唔怪得有個阿Sir同我講:"先生唔好隨便俾功課學生做......."
@HKU Starbucks: 完全不顧身世,係最多人的位置係咁睡覺......正!!
夜晚: 食左我深愛的"莊月明""車仔麵".....好好味~~三年都未厭~
同Rechal Study,經文有些地方挑戰了我的心,我需要好好思考一下我同神的關係.
再夜D: 沖涼的時候, 我估我真係好累,我除佐隻襪後....竟然順手將它掉入垃圾桶......啞晒....

留言

Heymans說…
Add oil ar!!!
Teacher is the one who learn first, pray for you.
Daisy說…
BOWIE
很喜歡看你寫的點點滴滴
做你學生真係好幸福!!!
haha, 我都會PRAY FOR 你 =]]
Sonia說…
old saying: add oil ar!
不過想問下你, 有冇"汁"返對"物" ar?
Bowie說…
有啊~~拿拿聲執起佢啦!!

熱門文章