你地好,今日是我打blog呢~ ^^
唔知說咩好呢!~!
有些眼瞓........

其實係個camp入面我成日諗起sonia......
之前數次camp都是同她同房的~
如果坐親她旁邊,她又總會挾餸給你......
晚上又會 化緣 零食同你分享......
特別行緊山時我更加諗起sonia......
如果她在,她應該最明白我的感受......
haha~我們的喜好太似了~

當不停想起她時,我覺得她在我心中的位置重要了~
當想到她位置重要了時,我覺得我們關係近了~ ^^
感激神我地的關係近了~

另外,亦感激神,係我身邊有小花呢個人~
每當在為了更建立一些關係,我覺得難時......
小花總是我的聆聽者+鼓勵者......
更加要多謝的是成日幫我英文功課~haha~
而且小花很多很多的事都激勵我太多了 !! ^^
所以好感激身邊有小花~


當我來campus時,最吸引我的地方就是peer關係~
當剛來campus時,心裡想最多的就是要建立一些好好的peer關係~
當初來到campus時,我覺得建立關係都不是難......
可能是因為很膚淺地只是諗到嘻嘻哈哈的關係......

但來campus不久後,我發覺要建立一些關係原來都不容易~~~
特別不止嘻嘻哈哈,而且更是好屬靈的關係......

因此,能夠同兩位親愛的建立關係......
而且更加係屬靈多緊......
真的是 10 個大謝謝神呢 !!!!! ^^


原來我真係好眼瞓,我去瞓了 !!

ps. 你地知唔知我放緊 term break 呢??
其實好多人都知...... haha
但我覺得好開心,所以說說~ ^^


雪ming

留言

Sonia說…
Oh~~ my dear~~
i'm really glad to know that i'm ssssssso important to u~~
haha~ actually, i'm also very thankful that god gives me so many good ralationship to me~~
today, we have very good time to stay together, that makes me think that we are really 三劍俠again!
唔知我都when 會有f4, 五星戰隊, 什至六小福呢?
Daisy說…
每次睇到你寫BLOG都會覺得好開心
哈哈哈哈 ^^" (係咪好開心呢)

我都成日諗起SONIA呀!!
佢真係好重要!!唔可以少佢一個!!
有佢係度~ 會快樂好多倍!!XD
SUETMING!!我都好感激身邊有你架!!
多謝你成日SHARE你的事情俾我聽呢
我覺得好鼓勵架!!

好感激好開心我地三個可以FRD到~
而且越來越多屬靈話題!!YEAH!!
我地唔係JUST嘻嘻哈哈!!^____^

BTW..今日好開心可以一齊去玩!!!!

熱門文章