好累但好開心 by Daisy


相中人:妹妹+媽媽+我 (好多人話我同媽媽係餅印=])
突然好想係度SHARE自己今日經歷的事情(可能有D人聽過)哈哈
其實我表姐和舅母琴晚黎左香港,咁今朝就同佢地去飲茶啦。。。
飲飲下,舅母話想去睇大佛,我好掙扎。。
1。我覺得XIAN唔應該去呢D地方,唔知去黎做乜
2。怕趕唔切HC
3。我沒有精神+體力
4。我唔識去
好不容易說服她們不去,然後竟然遇到另一個親戚,等我仲叫佢埋黎一齊食添。
點知佢地又談起大佛來,越傾越開心。
我最估唔到GE係佢竟然識去,仲指手畫腳教我點去。
激死我啦!


但好感激呀SAI
"去唔係問題。你咪當去睇下囉。我都去過。"

你做左D乜或者無做到D乜唔代表D乜野!重要GE係你個心!
你係去睇大佛NOT去拜大佛。


其實我最想SHARE的是跟媽媽在車上的對話。
本身我係自己一個坐開QT的。
媽媽突然坐過黎叫我唔好睇。話要抖下。
諗諗下,覺得係一個機會去同媽媽講下基督教喔。YEAH
然後開始問佢點睇基督教啦,點睇我返教會啦,點睇我帶細路妹返教會啦
原來佢都覺得基督教係好架喔。
佢未必好知道係咩黎,但佢知道呢樣係我好堅持GE野。佢知道我好重視返教會
之後我問佢點解唔想知多D我返緊咩教會。而我係教會係聽D咩架呢。
究竟佢係咪唔著緊我過緊D咩生活。。(而家諗返覺得自己幾HARSH =[)
再之後我開始講自己返教會後的改變+弟妹之改變
媽媽哭了。
媽媽第一次因為我的說話而哭。而我係果陣係SHARE緊自己GE信念。好AMZED呀。
那一刻,我是快樂的,因為我知道媽媽同意我說的話,又因為我見到她的心開始柔軟下來。
接下來又談了家中裝香的事。
我知道她放不下幾十年的習慣
我又知道她一直認為她和爸爸兩年前後入院是因為我做了XIAN的緣故
我更知道她沒有安全感。
我希望她可以返教會。她拒絕。
時間未到吧。急不來!但要繼續努力!
神GE PLAN係你估唔到架
我自己唔想去睇大佛但就因為去睇而同媽媽溝通多JOR
我怕去睇大佛會影響到自己。但其實諗深D
如果唔係神俾智慧人。人邊有可能整個大佛出黎?
一切都係源自神!
神好"口力"好勁呀!
望住D山路。又諗起九寨同BOWIE的傾計。
有D野係好掙扎架。諗多D就會有WAYZZ。


呼~
原來已經一點幾LA
打住咁多先 =]
BTW。感激JOEY師傅陪我去PRAY AFTER HC =]]
你真係好!!



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::




<-斷左一半。。。

<-斷左一半GE一半


<-支撐上層的兩條木出現問題

以上是我張床來的
我張床呢幾日出現左D問題(如上)。(危床一張)
今日同JOEY+HEYMANS傾傾下
HEYMANS提議我影張相POST上黎。所以。。。
哈哈
大家點睇?我係咪應該買返張床呢 (佢已經支撐左我十年有多)
BTW。我已經做左幾日廳長。腰骨痛。XD


留言

Sinnerpig說…
Thanks for your sharing! Your heart is sooo pure and sincere! It is a good question on whether what Christians should think on family activities in religious place. Keep it on, I'm sure your faith can affect your family.

p.s. one more thing to add, seeing you, your sister and brother to come to qt together is so 溫馨的場面, really encouraging.
Isabella說…
Daisy, its really sweet that you always share about your family and love them so much. I am sure they would see your perseverance.

熱門文章