2日1夜露營@東龍島 by Daisy






*僅有的相片


欣賞/感激的事情有很多:

  1. 很好很好的天氣,這個當然要感激神啦! (入camp之前果日落緊雨架!!)


  2. 感激搭營和收營的弟兄姐妹!真係唔簡單呀!!心入邊真的很appreciate你們的付出!!!


  3. 大廚要煮成30人份量的早午晚餐,辛苦曬。


  4. 諗遊戲的弟兄們,很能娛樂大家。


  5. andy+suetming+clara 娛樂了我很多,感激你們!


  6. night walk同組的你們
    kenneth俾我踩左無數次...
    karen不停係我隔離扶住我 =]
    joey同我蒙住眼玩包剪x ~ 左右手話返我地知邊個贏 XDD 師傅真好!!!
    isa拖住我"跑" ... secure!!


  7. treasure hunt的組員們好開心可以同一組again =]
    雖然個過程都幾辛苦~但最緊要所有task大家都玩/搵得好開心!
    感激呀傑好take care我地~ always停低睇下我地跟唔跟到!!!好好呀
    感激isa成日等埋我 =]
    感激joey做間諜 =p 呃我地去沙灘 ^_______^ 我自己都想去呢個地方~~haha
    感激clara時不時攪gag
    感激呀傑+呀朗擋住d狗 @@
    感激joey成日拖住我震緊ge手 ~ 大家都好驚狗 =__="\


  8. 好開心可以兩日都同suetming pray
    哈---相信你會明白我多一點點吧
    我就是這樣的一個人
    會發脾氣會生氣
    只是這一面的我很難表現出來


  9. 謝謝sai XDDDDDDDDD


  10. 欣賞唔舒服的karen+clara!!!堅持跟大家走在一起!!!

    唔開心都有的
    因為第1日趕唔到1:45船唔開心左2個鐘
    獨自返CAMPSITE俾貓狗嚇到。好恐怖...佢地衝埋我腳邊... = ="
    回程去碼頭石諗左好多野,很多反思的空間。
    例如控制自己的情緒+學識極速原諒人+愛人如己+欣賞身邊人做的事情!!!

今日qt <馬太 22:1-14>
我覺得都幾挑戰自己個心!!神已經準備好一切等我地!!
但我係咪已經準備好呢?我買左禮服未呢?nono
真係需要思考...

留言

Sai說…
Thanks for thanking me :D
The wild camp does pull our BT closer together..especially suet ming and me and many others!
suet ming說…
我都好開心2天同你pray...
我明你ge,haha~
至於愛人如己+欣賞人,大家都努力~^^
我都覺同 sai 更fd ......
我地很多games 都同組wor~ haha~
Anita說…
噢!!!!花花你真係好感激呀!!!
我都好欣賞你好容易欣賞人既心呀!!
超級欣賞你好READY去分享你既感受,
相信搞手們睇到你對個CAMP有咁好既回應,
都會被肯定同激勵好多!!

熱門文章