14-3-2008, 晴天 ~ 雪Ming^^

我有一個壞習慣......
就是常常插完 USB 後都唔記得拎返......
前兩天我的 USB 又唔見了......

我完成了7成的片沒有了......
我的art works 過程沒有了......
我做好的 photoshop + AI 都沒有了.......
哎哎哎哎哎哎哎.............. :(

講完d唔開心o野,講返d開心o野~
我逄星期六都要教畫畫的......
但今天老闆娘告訴我明天唔使返,提早放復活假~ kaka...
雖然要返去教畫都不是什麼很難受的事......
但可以有多天做功課,幾咁好~

是的!! 我有些final projects巳交了,有些仍進行~
所以仍是過著開夜的日子~
但我想說在今次的final projects中我真係覺得神的創造很奇妙~
(特別係半夜感覺更是強烈)
衪的創造真的美麗而美妙...... 真係靚得好令人讚嘆,感動~
而且亦靚到令人很開心...... 開心到好似醉o左咁......
但其實我未試過飲到醉了是點樣 , 但我諗都應該是咁吧~

by the way,因為我有些片的錄音係USB入面沒有了~
sunday 可否有人幫我錄一些音呢~ 要2男聲,1女聲~

知唔知,今日係放 lunch 呢個繁忙時段,
係中環人來人往ge路上........
我竟然跌o左個紅豆批係地下到 , 我覺得真係好攪笑~
笑死了我,亦到樣衰死我~ hehe~

我返去畫畫了~ byebye ^^

留言

Daisy說…
錄音我可以幫你呀~!!!(但我錄出黎把聲唔係好女仔)..XDD
嘩哈哈..紅豆批
我都覺得好好笑!!XDDD
係呀~神造呢個世界真係好靚!!
特別係山山水水!
望住高山你會覺得自己根本乜野都唔係
好渺小..但神都會睇到你++愛你+用你
降服了
Sai說…
I always like to read your blog....v funny and interesting!

熱門文章