QT @HKU by Daisy

見ANITA係度打字我都想打字添 
哈哈 =P
很久沒上去HKU QT了。
說來慚愧。。
自己一早SET左要一星期上一次HKU跟大家QT
但就好懶。好懶。
唔。。
如果見我一星期沒有上HKU跟大家QT就捉我上去啦!
BTW。。。
今早在聽ANITA說話的時候。
我發覺我的思路清晰了點。=]]謝謝!
一定要再約啦!都無點傾過野。。HAHA XD

感激今日可以見到弟兄姐妹!
仲見證一個MIRACLE添。
ISA電話唔見左俾呀芝揾返。=]]

*剛買了胡燕清的"我把禱告留在窗台上"*
幾鐘意佢GE設計與文字

留言

Sinnerpig說…
快D再來HKU QT la!我會好比心機早D返來ga lar! (過去數星期:懶左)

熱門文章