胡老師@實習之Office篇------Bowie

各位:

雖然今日唔係輪到我, 不過我想俾大家知道一下我的實習生涯,於是就發表一下.(千萬唔好以為我好鍾意寫野,其實完全無咁ge事,我雖然讀中文,但最怕寫作文!! 所以我趁我有感興就寫下,因為未必成日想寫~~)

我開始實習啦!!!雖然我用了三個感嘆號,但我其實並唔係咁興奮......因為我實習都係為求過關,都無話春風化雨咁有理想. 未教書前,我好緊張,因為唔知係點,尤其當有十個老師都話你班學生好差,成績差,操行差.....真係未見其人,先驚一驚 ~~~ 我惟有吸取大家的經驗-------一個"嚴"字, 唔笑!!! 一個星期過後, 我覺得神真係好保守我, 所謂最差的班,D學生都無做咩野壞事,最多係想睡覺......同埋上課問他們問題都幾有反應, 我好感激~~好感激~~

實習其中一樣辛苦是"早起", 4:30AM,5:30AM起身都試過,最遲6:30AM一定要起身,真係好累......所以我放學的時候通常趁我還有力氣的時候,去做做問卷或約人study.

話時話, 雖然我唔係充滿教學熱情的老師,不過當開始教書時,我發現自己都投入係課堂上同埋想教好他們,會想辦法教會他們. 哈哈哈........

留言

Sinnerpig說…
胡老師,香港既下一代...靠你lar! 5點半,真的不簡單,You are in my prayer also!
Unknown說…
我十分明白你以上的感受!!!!

熱門文章