TATA@校園---悔改篇

好耐都冇返過學校QT, 今日終於有機會可以o係上堂之前同bro+sis講:「我去上堂喇!」
發覺對於「一日之計在於晨」越來越有信念 :p
朝頭早有好既QT同見到親愛既弟兄姊妹真係好重要。

好想o係呢度感激小花好多~感激你約我QT同聽我講野
你真係一個好好既聆聽者,但係好對唔住要你做自己既垃圾桶
同你一齊祈禱亦都令自己開始搞清楚自己凌亂既諗法
點都好,希望好快可以同你再有一齊既時間 ^__^

P.S 感激ISA同阿茜之前CALL爆機咁樣搵我
我以後會早D開機架喇!好抱歉之前將你o地拒於千里之外=_=”....
你o地原諒我吧...~>_<~

anita

留言

Unknown說…
好好啊,TaTa...正所謂:"悔改"是成功之母嘛....^^
Daisy說…
好鼓勵呀 ^+++^
Heymans說…
我都會決定早D返,聽妳句"返學la"

熱門文章