第一天blog ~ @ 雪ming~

大家好!! 我係雪ming~ 今天是第一天係呢到打blog~ hahaha~ ^^


我想說說天氣先........

今天醒o左,我覺得天空好暗,而我強烈眼瞓...... 哎哎哎~

唔知點解我覺得昨天有些夏天的感覺..... (但昨天都是凍)

可能是因為很有陽光........ 真的十萬個令人快樂~ ^^

我好期待夏天快些來............

我好期待同陽光與海灘玩遊戲.............


昨天是寶同學的生日^^ ( study bible 緊的那同學呢)

事實雖然同她 study緊..........

但其實之前我都無百分百的信心覺得她會受浸.....

但當大前天同 joey 師傅 dp time 時..........

她問我最後點解都咁跟神........

我說 咁經歷不同事後,知神是好的........

她說 咁呀寶經歷不同事後,都可能覺神是好的.......

然後我說 "又係喎!! "


雖然我都覺師傅每次說的話都不是什麼特別的話......

但是每次 DP time完 , 我都覺師傅的話很強勁..........



Um...... 我第2個term的 final projects開始要交了~

幸好今次知道要早些開始,所以都唔使過些勁開夜的日子....

(但到真係要交的那星期就唔知了 !! haha )

而且這次要交的projects ge 題材大多都有興趣的~ ^^

但唯一唔好的就是整過製作的過程中都是要同老師傾..........

我喜歡做好晒, 老師覺好就好,不好就不好................
但過程都要傾就....... 哎~


特別係其中一份........ 係 ar sir 俾一題目係, 然後設計一poster.......

其實我覺得這不難.......... 但由 idea 一開始就要同 ar sir 傾.....

2堂中我大概諗了十幾個 idea........ 但無一個ar sir 是接受..........

而整整兩堂中我們全班就 出出入入,出出入入............

諗完後sketch完後被否決,諗完後sketch又被否決...........

而我地各人不停聽到的就是 ::::::::::::::::::

"你覺得呀 ?? 但其他人 (睇張poster ge 人)未必咁覺得呢 !!! "


到了第 2 日 , 呢個 ar sir 當教緊有關排版 ge o野時 .........

他說 :" 其實你地有無考慮到呢幅圖其實可以點點點............"

他整完後 再說 : " 嗱 ! 咁樣係咪好好多呢 ! " ( 副加微笑 )

那一刻原來我們差不多全班心裡都響了一句話 ::::::::

" 你覺得呀 ?? 我地唔覺喎 !! "


完 .......................



ps. 親愛的小花小花 , 親愛的 sonia.....

希望你們身體很快好返呢~ ^^


ps. 有這blog很好呢~我們可 share 些喜歡的東西~
這是我很喜歡看的一隊人(rinpa) 的 video ~ ^^



留言

Heymans說…
加油ar雪Ming同學!
Joey係一個好好的師傅.
ps:兩個video好精彩
Sinnerpig說…
about poster, 係咁gar la...D阿 sir請返來就係黍ban你D idea gar la.佢有五堂做同一幅poster, 頭三堂一定ban你,如果唔係就無野做ga la.你問下isa,佢應該都好明lee個Design student一定要明既道理。

about the video, hehe, 我最近都做緊D類似既野,but not graffiti,有機會切初下...
Anita說…
^______^ 好欣賞你呀...見到你好俾心機去寫個blog....好鍾意你既文筆..超搞笑..好似真係同你傾緊偈咁...睇完唔單只知道你既近況...仲非常富娛樂性..嘻嘻...多謝你同我地分享你鍾意既team...我都覺得佢地好厲害呀!!!
愛死你喇~非常期待你下次既文章 ^3^
Daisy說…
喜歡那兩個VIDEO ^_____^
Isabella說…
Haha...thanks for the videos. It is very amazing. My classmates would like that a lot la. You really have great taste, Suet Ming.

Add oil with your deign poster. I am sure you would get what you want finally ( I used to argue a lot with my design teachers as well. It is their job ma. Most of the time I am not sure if I understand them at all!)

熱門文章